Katera je vaša barva?

Barve vplivajo na razpoloženje in vedenje ljudi. Čeprav na izkušnjo gostov v restavracijah vplivajo številni dejavniki, so barve med njimi ključnega pomena. Kot navdih in snov za razmislek glede barv vam blagovna znamka Tork ponuja rezultate eksperimenta, v katerem so s tehnologijo merjenja možganskih valov merili, kako se gostje odzivajo na različne barve.
what-is-your-colour-macarons-800x300.jpg


Barvni eksperiment v restavracijah

16 gostov, opremljenih z naglavnimi napravami za merjenje možganskih valov, je bilo postavljenih v 8 okolij v 8 različnih barvah. Vsako okolje je bilo zasnovano z elementi restavracije, popolnoma prekritimi z eno barvo – od sten in tal do pohištva ter namiznega pribora. 


Pri vsaki barvni izkušnji so imeli gostje nalogo, naj pokusijo pijačo in miniaturne makrone, ki so bili enaki v vseh pogledih, razen v barvi, ki se je ujemala z okolico. V vsakem okolju so jim merili možgansko aktivnost in srčni utrip ter izpolnili vprašalnik, v katerem so zabeležili odzive udeležencev. Vse podatke eksperimenta so analizirali z namenom izdelave profila vsake barve.

what-is-your-colour-macarons-800x300.jpg

Makroni v osmih različnih barvah enakega okusa so bili v eksperimentu postreženi v okoljih vseh barv.

»Goethe je zasnoval prvo barvno teorijo leta 1810. Ne želimo spodbijati obstoječe teorije, temveč prispevati dodatna spoznanja o barvah, ki se posebej nanašajo na okolje restavracije.«

Catherine d’Hubert, vodja evropskega nabora izdelkov za namizno opremo pri blagovni znamki Tork

Poiščite svojo barvo!

Rezultati so bili pretvorjeni v barvno vodilo za vašo restavracijo.