Tork Xpressnap je edini sistem za podajanje prtičkov, ki zmanjša porabo prtičkov in ponuja orodje za digitalno trženje, ki ga oblikujete sami in vam omogoča takojšnje ustvarjanje in deljenje vašega trženjskega sporočila na družbenih medijih ali njegovo tiskanje in prikazovanje na oglasnih ploščah AD-a-Glance® v vašem podajalniku.
Ustvarjanje oglasa je enostavno. Preprosto sledite tem 4 hitrim korakom.
Določite svoje sporočilo
Izberite predlogo ali ustvarite svojo
Shranite svojo zasnovo
Promovirajte svoje sporočilo v trgovini in na družbenih omrežjih!
57 %
gostov v restavraciji se strinja, da osebno prilagojena izkušnja upravičuje višje cene.
40 %
gostov v restavracijah si želi videti predstavitev novih menijskih postavk na časovnici svojega družbenega omrežja.
Tu so trije načini, na katere vam lahko Tork Xpressnap pomaga doseči vaše poslovne cilje:
Vključite se v družbena omrežja
78 % gostov v hitrih in neformalnih restavracijah sledi vsebini, ki se nanaša na restavracije, na družbenih omrežjih. Z našim digitalnim orodjem ustvarite edinstveno sporočilo in ga objavite neposredno na vaših družbenih kanalih, da povečate promet vaše restavracije.
Bodite osebni
62 % gostov se bo raje vrnilo v vašo restavracijo, če bodo imeli občutek osebno prilagojene izkušnje. Zato z našim digitalnim orodjem delite dediščino, skupnostno delovanje ali posebne ponudbe vaše restavracije. Gosti navajajo, da ti gradijo zvestobo.
Predstavitev
21 % gostov v restavracijah bo v njih ostalo dlje, kot so načrtovali, če bodo videli privlačno namizno prikazno tablo, kot so slike nove predjedi, pijače ali sladice. Navdušite jih s prilagojenim trženjskim sporočilom – ki ga tukaj ustvarite v nekaj minutah.
Spoznajte, kako Ken in Grace uporabljata Tork Xpressnap za spodbujanje poslovanja
Ustvarjalnost pri osebno prilagojenih trženjskih sporočilih in strokovnih zasnovah podpira vaše poslovne cilje glede povečanja prometa, preverjanja velikosti in vračanja strank. Lastnika restavracije, Ken in Grace, delita svoje zgodbe o tem, kako uporabljata Tork Xpressnap za povečanje svojega poslovanja.
Ken Silver, lastnik restavracije Jim's Steaks
Grace Foltz, lastnica restavracije Jerk Pit
Pogoji ankete
*Anketa se je izvajala od 17. novembra do 13. decembra 2017 v vzorcu 8289 Evropejcev, starih od 18 do 60 let, ki so jedli v restavraciji vsaj enkrat v preteklem mesecu. Neodvisno podjetje United Minds je anketo opravilo s spletnimi paneli, ki jih zagotavlja Cint.
Tork, blagovna znamka podjetja Essity, ki je vodilni globalni ponudnik na področju higiene in zdravja. Vsak dan naše izdelke, rešitve in storitve uporablja milijarda ljudi po vsem svetu. Naš namen je odpraviti ovire pri zagotavljanju dobrega počutja potrošnikov, pacientov, negovalcev, strank in družbe. Izdelke prodajamo v približno 150 državah pod vodilnima globalnima blagovnima znamkama TENA in Tork ter drugimi uveljavljenimi blagovnimi znamkami, kot so Actimove, Cutimed, JOBST, Knix, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Modibodi, Nosotras, Saba, Tempo, TOM Organic in Zewa. V letu 2023 je podjetje Essity zaposlovalo 36.000 ljudi, čisti prihodki od prodaje pa so znašali približno 13 milijard EUR (147 milijard SEK). Sedež podjetja Essity je v Stockholmu na Švedskem, njegove delnice pa kotirajo na stockholmski borzi Nasdaq Stockholm. Več informacij je na voljo na spletnem mestu www.essity.com