Nova pričakovanja
Pandemija je prinesla nova pričakovanja glede zagotavljanja dodatnega in pogostejšega čiščenja. Izpolnjevanje novih predpisov, protokolov in postopkov čiščenja zahteva dodatno usposabljanje in lahko povzroči kadrovske težave, saj se od vas pričakuje, da boste opravili več dela z enako (ali celo manjšo) količino virov čiščenja. Poleg tega je prišlo do novih pričakovanj glede izkazovanja dokazil o čiščenju in higieni, kar zahteva več administracije in poročanja za izpolnitev novih standardov.
Osip strank
Čiščenje je ena najpogostejših zunanjih storitev v segmentih, kot so izobraževanje, hoteli, bolnišnice, maloprodajni obrati in poslovne ali stanovanjske stavbe. Kljub temu statistični podatki kažejo, da povprečno čistilno podjetje zaradi slabega čiščenja vsako leto izgubi do 55 % celotne baze strank.* Obenem podatki razkrivajo, da nove stranke običajno privlačijo konkurenčne cene in visoka raven storitev. Zato je zagotavljanje visoke in dosledne kakovosti čiščenja bistveno za preprečitev osipa strank. To drži še zlasti danes, ko je higiena pomembna, kot še nikoli.
Kako izboljšati kakovost in učinkovitost
Ohranjanje ali izboljševanje kakovosti čiščenja in higiene je velik izziv, zlasti kadar želite izboljšati delovno učinkovitost. Če ste se v preteklosti osredotočali na izboljšanje kakovosti in zadovoljstva strank, se je vaša učinkovitost zmanjšala ali obratno: če ste se preveč trudili, da bi racionalizirali delovni urnik in vire čiščenja, je bila ogrožena kakovost dela. Danes vam lahko tehnologija in inovacije pomagajo doseči oboje – izboljšati kakovost in zadovoljstvo strank ter povečati učinkovitost.
Večja motivacija osebja
S podatkovno vodenim čiščenjem boste odkrili nov in pametnejši način dela, ki prihrani čas in poveča učinkovitost. Podatki o čiščenju in ponovnem polnjenju v realnem času vam in vašemu osebju omogočajo optimizacijo virov in večjo proaktivnost, s katero ne boste vezani na stalno rutino. Ko čistilno osebje ve, kdaj in kje čistiti, mu ni treba na nepotrebne čistilne obhode in preverjanja ter več časa nameni čiščenju tistih površin, ki se jih ljudje najbolj pogosto dotikajo in jih je treba še posebej skrbno čistiti. Ta novi način dela vam in vašim čistilcem omogoči boljši pregled in nadzor, povečuje njihovo motivacijo ter zmanjša njihov stres in fizične obremenitve. Rezultat podatkovno vodenega čiščenja je revolucionarno povečanje učinkovitosti, kakovosti in zavzetosti osebja.