Ženska, ki z iPhonom fotografira mestno panoramo

V hotelih sta trajnost in izkušnja gostov eno

Trendi na področju storitev gostoljubja kažejo, da povprečnega hotelskega gosta skrbi trajnost. Gostje se doma odločajo za bolj okolju prijazne izdelke in storitve, zaradi česar s svojimi nočitvami v hotelih nočejo negativno vplivati nanj. Zanimanje za možnosti, ki zmanjšujejo okoljski odtis, vključno z izbiro hotelov, je vse večje. Čeprav je prednostna naloga vodij hotelov zagotavljanje odlične izkušnje za goste, pa lahko danes razliko pomeni tudi trajnost. 
 
Kako jo lahko zagotovite? Prepričajte se, da gostje med nastanitvijo v vašem hotelu vidijo in cenijo vrednost svoje izbire. Jasno sporočajte, katere trajnostne odločitve sprejemate v objektu. Če boste svoja prizadevanja delili z gosti, bodo vedeli, da so vaše vrednote skladne z njihovimi. 
 
 

Ali ste vedeli, da je:

SustainabilitySteps_3200x1000.jpg  


3 preprosti koraki za zagotavljanje trajnosti, ki jih bodo gostje opazili

Tudi z majhnimi pobudami na področju trajnosti lahko dosežete velike rezultate. Gostje se namreč počutijo kot doma, ko je poskrbljeno za vsako podrobnost. Z naslednjimi tremi malimi spremembami lahko opozorite nase med okoljsko zavednimi gosti in prispevate k njihovi pozitivni izkušnji:

Reference

1 Deloitte, poročilo Hospitality 2015
2 Booking.com, poročilo o trajnostnem načinu potovanja za leto 2019
3 Anketa 72.000 gostov hotelov Hilton, raziskava potrošnikov družbe Hilton
4 Zaveza družbe Accor glede globalne odprave plastike za enkratno uporabo v sklopu izkušnje gostov do leta 2022 (izjava za javnost)