Billund-airport_800x500.jpg  


Učinkovit pretok ne glede na množico

Nenadno povečanje števila obiskovalcev v toaletnih prostorih pomeni tudi nenadno tveganje. Vendar vam Tork PeakServe omogoča, da ustvarite najboljšo izkušnjo za obiskovalce. Sistem optimizira velik pretok ljudi v toaletnih prostorih in izboljšuje izkušnjo uporabnikov na zelo obiskanih lokacijah. Preberite, kako Tork PeakServe sistem pomaga osebju letališča Billund reševati izzive, s katerimi se soočajo, ko jih vsako leto obišče 3,4 milijona potnikov.


Pripravljanje na poletne množice

Pomlad je in Kirsten Paarup je zelo zaposlena. Poletje je pred vrati in do takrat bo drugo največje dansko letališče Billund Airport preplavljeno s potniki, ki nameravajo obiskati enega od treh tematskih parkov, ali se od tam vračajo domov: Legoland Billund, Lalandia Aquadome in Lion Park pri živalskem vrtu Givskud Zoo. Z dvanajstletnimi izkušnjami pri upravljanju čistilnih ekip na letališču Kirsten ve, da obstaja le en način, kako se spoprijeti s poletnimi množicami: načrtovanje.


Upravljanje povečanega pretoka obiskovalcev v toaletnih prostorih je znan izziv za vodje čiščenja in oskrbovanja po vsem svetu. Kirsten Paarup, vodja čiščenja na letališču Billund, pri tem ni nobena izjema. Ujeli smo je ravno v trenutku, ko je s svojo ekipo ravno preklopila v to, kar imenuje poletni način. 


»Povečanje števila potnikov opazimo okoli velikonočnih praznikov, nato se enakomerno povečuje in ko nastopi zadnji teden junija, postane krivulja navpična.« 


Glavni terminal s 40.000 kvadratnimi metri plus stari terminal in pomožne stavbe, skupno okoli 125 toaletnih prostorov in 3,5 milijona potnikov letno, za katere je potrebno poskrbeti, ni čudno, da ima Kirsten toliko skrbi. 


»Uporabljam projekcije faktorja obremenitve našega tržnega oddelka, skupaj z drugimi podatki za oceno, koliko potnikov pričakujemo v naslednjih mesecih in kje bodo konice največje obremenjenosti. Letališče Billund raste z izjemno hitrostjo. Lani je število potnikov naraslo za 9,2 %. In v prvih treh mesecih 2018 smo bili priča še nadaljnjim 11,2 %!« 


»Moja glavna skrb je, kako zagotoviti dovolj ljudi. V zimskem času od oktobra do aprila šteje moja ekipa približno 60 ljudi. V poletnem času približno 100. In ker gre veliko redno zaposlenih poleti na dopust, moramo vsako poletje najti veliko novega osebja.« Postopek, ki je še bolj zapleten zaradi dejstva, da mora vse osebje skozi temeljit pregled njihovih kompetenc. »Potem jih moramo usposobiti. Veliko ljudi misli, da znajo čistiti, vendar ni tako preprosto«, pove Kirsten z nasmeškom.


Še nekaj, za kar je potrebno planiranje, so zaloge. »Vse toaletne prostore vsak dan temeljito očistimo, večino večkrat dnevno preverimo in jih približno osemkrat ponovno založimo. Celo leto uporabljamo isto opremo, vendar poleti naš potrošni material kar kopni s polic.«


Letališče je odprto nepretrgoma, vendar potniki prihajajo v valovih. »Običajno so konice ob 10., 14. in 18. uri, ko veliko letal pristane in ponovno vzleti. Včasih pa vrhunci nastopijo povsem nepričakovano.« Kaj se torej zgodi, ko so ljudje na bolniški in nima dovolj osebja, ki bi se ukvarjalo s konicami? »Če pride val potnikov, lahko malce zmanjšamo pogostost naših preostalih čistilnih dejavnosti. Nikoli pa ne sprejemamo kompromisov glede toaletnih prostorov. Čisti toaletni prostori so najpomembnejša izkušnja naših gostov. In ker zdaj uporabljamo Tork PeakServe, nam podajalnikov ni potrebno tako pogosto polniti, kar sprosti čas, ki ga lahko porabimo za vzdrževanje drugih delov letališča tako čistih, kot to pričakujejo naši gostje.«


Kirsten Paarup

Vodja čiščenja, letališče Billund Airport

"Podajalniki papirnatih brisač, ki smo jih uporabljali nekoč, so imeli omejeno zmogljivost in niso bili kos nenadnim povečanjem obiska toaletnih prostorov."
Kirsten Paarup, vodja čiščenja na letališču Billund